Előrendelés

Előrendelés

Vásárlóink kérésére ismét lehetőség van szezon előtti előrendelésre.

⏩Az aktuális szezon növényeit 'Előrendelhető' címkével jelöltük, tavaszi ültetésű növényeknél január-február hónapban van lehetőség előrendelésre.

Az előrendelési időszakban nincs mód utánvéttel vásárolni, a rendelés leadásakor bankkártyás fizetés vagy banki utalás használható.


A GYŰJTŐSZÁLLÍTÁS CSAK ELŐRENDELÉSNÉL, EGY, AZ AKTUÁLIS SZEZONBAN MÁR LEADOTT ÉS KIFIZETETT RENDELÉS esetén, azaz a 2. megrendeléstől vehető igénybe REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓK RÉSZÉRE!
(Tehát pl. a 2024. tavaszi szezon gyűjtőszállítás funkció nem használható a 2023 őszi szezonban leadott, kiszállított, lezárt rendeléshez hozzárendelve, csak az aktuális szezonban leadott, még ki nem szállított rendeléshez lehet igénybe venni.)


⏩És hogy mi a gyűjtőszállítás?
Az előrendelési időszak alatt regisztrált vásárlóink 3 alkalommal összevonhatják rendelésüket gyűjtőszállítás igénybevételével. Azaz  egy szállítási költséggel 3 rendelést tudnak leadni.

Ezzel szeretnénk biztosítani, hogy ha valami újdonságot sikerül ebben az időszakban beszerezni, ezt hozzá lehessen tenni plusz költség nélkül a már meglévő előrendeléshez.

Ezt a kedvezményes lehetőséget technikai okokból csak regisztrált vásárlók tudják igénybe venni.

Az első előrendeléses vásárlásnál kérjük, válassza ki a megfelelő szállítási módot, ami szerint csomagját szeretné kézhez kapni.
A 2., 3. vásárlásnál pedig a
szállítási módoknál a Gyűjtőszállítás módot kell bejelölni, így nem jelenik meg szállítási díj pluszban, csak a rendelt termékek árát kell kifizetni!

2. és/vagy 3. rendelelését összevonjuk első rendelésével, rendelései egy csomagban lesznek kézbesítve, az első rendelésnél megjelölt és kifizetett szállítási díjjal.

(Itt egy kicsi nehézséget jelentenek a dáliagumók, szó szerint. Mivel minden évben hatalmas tövek kerülnek a csomagokba, előfordulhat, hogy a súlyhatár miatt korrigálnunk kell a szállítási díjat, mert 10 nagyobb dáliatő több kilogramm is lehet. De erről minden esetben egyeztetünk.)


⏩Gyűjtőszállítással választott rendelését banki utalással van lehetőség kiegyenlteni.
Kérjük, ne utaljon míg visszaigazolásunkat és djbekérőnket meg nem kapta!



Kiszállítás a rendelések beérkezésének sorrendjében, az optimális kiültetési időszak kezdetével, az időjárás figyelembe vételével történik.


⏩Előrendelésnél utánvétet nem tudunk biztosítani, a megrendelést bankkártyával vagy utalással van lehetőség kiegyenlíteni a vásárláskor a webshopban, erről előlegszámlát küldünk.
A végszámla a kiszállításkor kerül kiállításra.

 
Kérjük ügyeljen rá, hogy a készleten lévő és az előrendelhető , azaz a különböző szállítási idejű növényeket ne rendelje meg egyszerre, mert ezeket csak az előrendelési időszak után tudjuk együtt szállítani.

Amennyiben készleten lévő virágot (ha van ilyen éppen) szeretne az előrendelések szállítási  időszaka előtt kézhez kapni, kérjük, ezt külön rendelje meg.
Ha különböző szállítási idejű növényeket egyszerre rendel, ezek kiszállítása az  előrendelhető növényekkel egyszerre történik, őszi szezonban szeptembertől, tavaszi időszakban pedig a szabadgyökerű növényekkel együtt, időjárás függvényében márciustól szállítjuk.




Mi történik, ha az előrendelésben megrendelt terméket nem tudjuk kiszállítani?
Mivel a hagymások, egyéb növények is élő szervezetek, bármikor történhet olyan, a termelőktől és tőlünk is független esemény, kiszámíthatatlan dolog, ún. vis major, ami miatt a termelőktől általunk megrendelt és előrendelhető termék nem érkezik be, így ezért a felelősséget nem tudjuk vállalni.

Ebben az esetben a megrendelt, de tőlünk független okok miatt meg nem érkezett terméket kiszállítani nem tudjuk.
A vételár mértékében más növény választható vagy a vételár visszautalásra kerül.
Erről minden esetben telefonon vagy emailben egyeztetünk.