Reklamáció

Reklamáció

Minden esetben rendkívüli gondossággal járunk el a csomagolásnál, figyelve arra hogy a dobozokba, buborékos borítékba megfelelő módon kerüljenek a növények, hagymák,  dobozos csomagolás esetén különös tekintettel arra, hogy térkitöltővel fixáljunk mindent, ne maradjon üres hely a növények között, így nem tudnak ütődni, általában ez szokott sérülést okozni.

Csomagolóanyagaink a plasztik tasak kivételével lebomló anyagok, esetenként újra felhasznált de tiszta, jó állapotú csomagolóanyagok, mivel figyelünk arra, hogy környezetünket a lehető legkisebb mértékben terheljük.
Kérjük, a csomagolóanyagot szelektíven gyűjteni, köszönjük.

Kérjük, hogy a csomagot minden esetben bontsák ki megérkezésekor, akkor is ha megbízott vette át.

Reklamációt fényképpel fogadunk el, házhozszállításnál a csomag átvételétől számított  24 órán belül.


Foxpost automatás kiszállításnál kizárólag akkor ha csomag kivételre került az automatába bekerülés napján, szintén fényképpel, 24 órán belül.
Amennyiben a csomag nem kerül kivételre a bekerülés napján, abban az esetben ez a vásárló felelőssége, az automaták boxaiban lehet extrém hideg vagy meleg, mely károsíthatja a növényeket ha hosszabb ideig vannak ezeknek a hatásoknak kitéve.
Normál körülmények közt a növények tökéletesen bírák a szállítást.

Mindkét esetben kérjük a csomagolást és a kifogásolt növényt is lefotózni.
Sérülés esetén a csomagot kérjük lefotózni úgy hogy a teljes tartalma benne van, a megérkezés állapotában, majd a sérült növényt kivéve a kifogásolt darabról is fotót kérünk. Nem csak a kifogásolt részről (pl. hagyma alja), hanem az egész hagymáról, gyökérről, rizómáról.

Különös figyelmet fordítunk a növények megfelelő rögzítésére, csomagolóanyaggal burkolására, de a szállítás viszontagságaiból adódóan ennek ellenére is előfordulhat a sérülés.
A növények szállításból eredő sérülésére fotók hiányában nem tudunk jótállást vállalni.

Kérjük súlyosan sérült csomagot ne vegye át, kevésbé komolyan sérült csomagról futártól jegyzőkönyvet kérünk felvetetni.

A garancia érvényesítése érdekében fontos a megfelelő képanyag készítése a csomag, majd a növény kibontását követően is.
A növényeken észlelt hibát a csomag átvételét követő 24 órán belül kérjük jelezni, ezt követően a minőségre irányuló panaszt már nem tudunk elfogadni.

Hideg időben történő rendelések esetén fázásos károsodásra garanciát nem vállalunk. Gondos csomagolást biztosítunk, de a hideg időszakban kérjük ennek tekintetében leadni a rendelést, különösen automatába való rendelés esetén, mivel a Foxpost nem vállal időgaranciát a csomagok kézbesítésére, így az automatában vagy depóban hosszabb idejig is időzhetnek a csomagok.

A növényeket a forgalmazótól fajta azonosítással kapjuk, a jelölésekre nincs ráhatásunk, esetleges tévedésért nem tudunk garanciát vállalni.